Hvordan kjøpe økologisk hudpleie og sminke på nett hos oss?
Du registrerer deg som kunde hos oss i nettbutikken.  Klikk på de produktene du ønsker å kjøpe og trykk på legg i vogn. Når du går til utsjekk får du spørsmål om hvordan du vil betale.
Vi bruker Bring / Posten og sender standard SERVICEPAKKE med sporing, kr 90,- (inkl. mva).

Betaling
Du kan betale med Klarna og få faktura, du kan betale med kredittkort gjennom vår Stripe løsning eller direkte med Pay Pal, pakken sendes så fort vårt lager har behandlet din ordre. Du kan også betale ved bankoverføring. Pakken sendes da når vi har registert din innbetaling.

Hvordan vet jeg at bestillingen min er sendt?
Du får en ordrebekreftelse når du har gjennomført bestillingen din og betaling er mottatt.  Hvis du har registrert ditt mobilnummer vil du få en en sporingskode fra Posten på sms så du kan følge pakken din.

Miljø

Vi er opptatt av miljø og sender deg varene i miljøvennlig esker eller esker som har blitt benyttet tidligere. Ved å gi nytt liv til en gammel boks bidrar vi litt ekstra til å ta vare på miljøet.

Utsolgt

Dersom en vare er utsolgt kan levering ta noe lengre tid. Vi vil gi deg beskjed om dette. Om varen forventes å komme på lager innen rimelig tid forebeholder vi oss retten til å restnotere og vil levere den til deg uten ekstra kostnader.

Ønsket vare ikke på lager

Finner du en vare som du ønsker og som har status "ikke på lager" kan du legge inn din epost adresse og du vil få beskjed på epost når varen igjen er tilgengelig.

Hvor lang tid tar det

Bestillingen din vil vanligvis bli sendt samme dag hvis den er inne før kl 09:00 eller dagen etter.  Hvis du betaler med bankoverføring så vil bestillingen din bli sendt når vi har mottatt betaling inn på vår konto.  Noen ganger kan det forekomme at det tar litt lenger tid men vanligvis vil forsendelsen være sendt innen 3 arbeidsdager.  Hvor lang tid det tar med posten avhenger av hvor du bor.

Hva koster frakt

Det er gratis frakt på bestillinger over kr 700,-.  For bestillinger under kr 700 betaler du kr 90.- i frakt

Ødelagt forsendelse

Når du mottar pakke fra oss så vennligst sjekk at alt ser i orden ut med pakken. Det er vanlig at den ytre esken har litt småskader.  Hvis derimot det skulle være skade på produktet inni så må du gi oss omgående beskjed på epost info@organicbeauty.no  Ta gjerne et bilde med mobil og send oss og forklar hva som har skjedd.

Kan jeg kansellere min bestilling?

Ja, du kan endre eller avbestille så framt bestillingen ikke har gått fra vårt lager.

Du kan se på ordre status i nettbutikken om den har blitt sendt eller ikke.  Hvis du ønsker å avbestille så kontakt oss omgående.

Retur

Hvis du av noen årsak ønsker å benytte angrerett så ta kontakt med oss først så vi kan sikre fri frakt på retur.  Send oss en epost på info@organicbeauty.no